#?¤&%!

Jag är fast i en radioskugga på värmdö, i mitt eget hem. Det verkar inte finnas någon täckning här längre... Förut fanns det lite så man iallafall kunde skicka sms när man tryckte in sig i ett hörn (även kallat "telefonhörnet") och fick lite mottagning, men nu finns det aldrig täckning. Jag försökt i en timme, EN TIMME, att skicka ett sms, och det går inte! Tillslut blev jag helt galen och började skrika och slå mobilen i bordet. Damp. Jag kände en stark lust att krossa en fågel med en stor sten. Men istället lugnade jag ner mig och tänkte "åh vad skönt med ett glas iskall apelsinjuice..."  Letade igenom hela köket, ingen juice, vi har alltid juice hemma! Aja, fick väl ta den där gamla colan i kylen då. Coop X-tra cola som smakar plast, avslagen var den också. Vilken bra början på höstlovet! Aja jag får väl ta mig samman, för jag ska på konsert ikväll, kommer bli kul!



puss & kram cp-barn! ♥

Kommentarer
Postat av: dnl

haha det roligaste i allt är ju det att du haft mottagning men inga pengar ;)

2008-10-27 @ 18:46:15
Postat av: elli

det roligaste i allt är ju att jag kom på det 100 år senare också, efter att ha dampat tusen ggr ;)

2008-10-27 @ 18:57:07
URL: http://wannabepundare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0