Hur en mördare tänker

Kära dagbok igår blev jag mördare!

Japp, igår blev jag det. Det olagliga. Jag blev mördare. Jag mördade en fågel. Fast jag skulle nog inte kalla det mord för det var mer aktiv dödshjälp. Jag satt framför bloggen och kollade statistiken över hur många läsare vi har och då small det till i fönster rutan. Jag gick ut för att kolla hur det gick med fågeln och då låg den där och rykte lite med bena. 
   Jag ropade på syrran och berättade vad som nyss hade hänt och då fick vi idén att vi inte skulle låta den lida och istället döda den. Men av ren lathet orkade jag inte gå och hämta hanskar så jag tog ett stuprör för att ta upp fågeln och lägga den i skogen. Sen tog jag en stor sten och släppte den några gånger tills den blev platt. Det konstiga var att jag inte kända någon smärta över att göra det. Jag skrattade nästan. Jag har mördarnerver känner jag. Watch out!

Sen inatt drömde jag att jag var en mördare med yxa som stod och slog ihjäl människor och njöt av det. Jag måste fan ringa psykologen. Brille har blivit mördare. Hur ska det nu gå med bloggen?

Peace and love from Brille














Kommentarer
Postat av: olivia 1c

Brille, jag tror tyvärr att fågeln kände mer smärta när du långsamt mosade den än när den låg och ryckte lite.



hahahahahhahahaha

2008-10-21 @ 20:32:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0