Tvångsbloggande

Jaha, vad ska man skriva då? Brille har tvingat mig att skriva nåt idag, och jag har inte haft tid förns nu (eller okej egentligen borde jag skriva ett tal och hjältar och plugga till omprovet i idrott o hälsa, som båda är tills imorrn, men det orkar jag faktiskt inte, jag skriter i det helt enkelt och bloggar istället!).

Idag var det Design Day i Sickla, som vanligt den 22a oktober. Jag hoppas att ni alla var där och njöt av modevisningen, chipsen och den fina utställningen, speciellt Mitt och Brilles arbete (och Sannas men hon är ju inte en wannabepundare så hon får sitta i en parantes, sorry Sanna men sånt är livet ;P), nämligen våran trädkoja som vi döpte till "Dass in the Sky". Det består av; ett dött träd, en altan och ett utedass. Allt man behöver alltså.

Nu ska jag ta en huvudvärkstablett och sen sova. Jag hoppas att min kropp börjar gå i sömnen och skriver ett tal åt mig och pluggar på idrotten. När den väl är igång och gör tråkiga saker kan den väl passa på att städa och hitta ett jobb åt mig medans jag sover. Det hade varit ascoolt! Tänk om man hade kunnat bestämma vad man ska göra i sömnen, då hade alla sega släktmiddagar (där btw ALLA pratar finska, utom jag som inte fattar ett skit) varit så mycket mer lockande. Sova - och umgås med gamlingar, SAMTIDIGT! Låter iofs lite smått perverst, om man nu vill. Eh... vi glömmer det...

ANYWAY! Jag ska tipsa alla om att min storebror är grym på att fota, chek him out!
hans blogg
hans bilder
,,,Just do it!


over and out ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0