Three days

Översättning: Tre dagar

Läsarna börjar försvinna och världen håller på att gå under. Men nu ska vi, bloggare på wannabepundare, rädda världen. Jag såg att vi inte har skrivit i bloggen på tre hela dagar. Vi ber såklart om ursäkt för detta sändningsuppbehåll som skedde. Men nu ska vi inte vara ledsna för det för vi är tillbaka med nya inlägg redan senare idag!

Medan jag är och gymmar för att bli en bättre bloggare så kan ni väll kommentera och svara på frågan... VARFÖR LÄSTE NI INTE VÅR BLOGG UNDER DESSA TRE DAGAR? Grrr...

Nu över till soffan. Kätshiiing!

Kommentarer
Postat av: The määääääään

Jag gjorde!

2008-10-20 @ 19:46:38
Postat av: challe

Jag glömde. förlååååt

2008-10-20 @ 22:17:47
URL: http://charlesberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0