SNÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ!

Jag vet med säkra källor att det snöade i Sundsvall igårkväll, norrr om stockholm för er som inte kan nåt. Och idag har det snöat i Hofors, som ligger i södra norrland för er som fortfarande inte kan nåt... Och i Blekinge (som ligger vid skåne, alltså LÅÅÅNGT söderut för er som verkligen inte kan nåt)
DET betyder att Stockholm ligger där emellan, vilket i sin tur betyder att min snö kommer snart! Är jag den enda som vill ha snö? Det betyder ju att hösten äntligen är slut och att det snart är jul!

Kommentarer
Postat av: DnL

blöö på snö utan däck, ja kommer köra ihjäl mig eller någon tant med rullator som kunde ha fått en trevlig död med att snubbla på ett bananskal och slagit i huvudet i ett salladsblad och dö av förvåning :O

2008-10-30 @ 22:40:10
Postat av: elli

hahaha XD ... sånt som händer ;P

2008-10-30 @ 22:41:06
URL: http://wannabepundare.blogg.se/
Postat av: Sanna

och NU snöar det i gnällbältet! :D

2008-10-30 @ 22:46:58
Postat av: elli

omg snart kommer det hit :O

2008-10-31 @ 01:11:59
URL: http://wannabepundare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0