En hård natt

Sticker till England. Hej då!

Blev ganska chockad när jag tog upp flygbiljetten och det står 23 oktober. Det är ju imorgon tänkte jag och sprang ner till mamma. Jag skulle ju åka på söndag. Men det var mycket riktigt.  På något sätt hade vi bokat fel datum. Oj då! Då blev det bråttom. Nu har jag i alla fall packat pch gjort mig redo för avresa från arlanda klockan 07.05.

Hoppas att ni får det bra hemma i sverige under höstlovet. Jag kommer skriva i den här bloggen men även skriva dagbok på en speciell blogg. Ses där och här. Ha det bra!

Direkt från England: wannabepundare.blogg.se/brille


Kätshiiing!

Kommentarer
Postat av: elli

kommer sakna dig brorsan, men vi ses snart igen :)

2008-10-23 @ 01:21:07
URL: http://wannabepundare.blogg.se/
Postat av: Anonym

Man kan inte lägga Brille på alfapet :(

2008-10-23 @ 03:04:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0