En dag utav magi och häftiga stunder

God morgon alla läsare!

Idag är det utställning på DG och jag ska inte ställa ut någonting typ förutom ett skitfult träd som jag, Elli och en annan har skapat med våra bara händer.

Du undrar säkert vad jag menar med rubriken. Det gör jag också! Som bloggare dyker det alltid upp två typer av problem. Vad ska man skriva? Ja, något roligt kanske. Men sen när man har kommit på något att skriva så måste man välja rubrik också. Varför blev jag bloggare? Livet som bloggare är hårt. Blod, svett och tårar. Fast blogga gör man ju heldre än att sitta och göra läxan trots att det är så hårt.

Min priolista:
   1. Kompisar & Flickvännen (om man har en flickvän)
   2. Bloggen, msn och facebook
   3. Jobb om jag skulle ha något
   4. Allt annat
   5. Skolan, läxor och andra saker man måste

Då har ni fått lite personlig information om mig - Brille!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0