Busschaufförer

Igår när jag var påväg hem från skolan hände en underlig grej, ja ni kanske tror att jag drömde men det gjorde jag faktiskt inte. Det som hände var...*trummvirvel* busschauffören var snäll! När jag satt där trött och uttråkad på bussen till slussen börjar plötsligt busschuaffören prata i högtalare. "Godeftermiddag" sen blir han tyst jättelänge och alla i hela bussen  kollar på varandra och undrar vem det var som pratade, tills busschauffören fortsätter: "Nu anländer vi snart till slussen, där kan du byta till tunnelbana och innerstadsbussar.." No shit!? Tell me something i don't know... "Jag hoppas att ni får en fortsatt MYYYSIG eftermiddag..."  Ja han betonade 'mysig' jattemycket. "...Tack för att ni väljer att åka med SL och jag hoppas vi ses igen!" Jag gapade av förvåning! En trevlig busschaufför?! Det händer minsann inte varje dag!

Har ni tänkt på att busschaffisarna ibland brukar le och säga "tack så mycket" när man går på bussen? det är trevligt, inte för at jag brukar svara "ja varsegod!" när jag går på, men ändå. Aja det var ju iallafall trevligt, made my day, kind of...
Nu ska vi ha datordesign, men jag återkommer med roliga filmer, som vanligt ;) smell ya later!

Kommentarer
Postat av: Elin

Naw sooo sweet :P

2008-10-21 @ 11:37:15
URL: http://wannabepundare.blogg.se/
Postat av: elli

naaw so sweet att du har länkat till våran blogg ^^

2008-10-22 @ 00:17:55
URL: http://wannabepundare.blogg.se/
Postat av: Lena

går när jag var påväg hem från skolan hände en underlig grej, ja ni kanske tror att jag drömde men det gjorde jag faktiskt inte. Hahaha ahhah ahaha =D =D

2008-10-23 @ 18:47:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0