Världens äldsta rappare gör entré

Kollade aftonbladets artiklar idag för att hitta något kul att skriva om. Och idag kan säga att jag hittade något! Vem vill inte läsa om Greta, 93 år, Göteborgare som rappar.

Jag loggar in på youtube och kollar klippet där Greta gör entré på scen som rappare. Jag måste säga att det ser lite stelt ut och jag vet inte om man ka kalla det rapp. Fast jag är ingen som lyssnar på rapp direkt så jag ska inte uttala mig om den saken. Det hon gör är i alla fall underhållande. Hon är bättre än många andra rappare om det här nu är rapp. Det är värt en titt...

Här kommer världens äldsta rappare!



Läs aftonbladet artikel här.


Kätshiiing!

Kommentarer
Postat av: Malvina

Hon är grym ;)

2008-11-12 @ 11:25:15
URL: http://byggnad.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0