Tunnis!

Vissa pallar verkligen inte trycket. Aftonbladet skriver om en grabb på 15 år som föll ihop efter en dags spelande av World of Warcraft. Men hur många gånger har jag inte spelet över ett dygn och druckit tusentals energidrycker och varken jag eller mina kompisar och tagit skada av det. Tunnis!

Tycker synd om alla barn som har föräldrar som läser detta och inte kan så mycket om dataspel. Dom kommer ju aldrig mer få spela World of Warcraft. "Du dör om du spelar", "Nej, du får inte gibba" och "Ingen mer dator för dig, grabben".

Jag säger bara... Stay sharp and alert!


Aftonbladets artikel


Kommentarer
Postat av: Anonym

det handlar väl inte om att han är en "tunnis" det handlar mer om att det är föräldrarnas ansvar att se till så han inte sitter framför datorn hur länge som helst och gör annat då coh då.



Det är inte bra för kroppen att stirra framför en skärm alldeles för länge.

2008-11-18 @ 08:57:53
Postat av: Linus

Men du, 1dyng no problems.. vafan nå kan jag sitta uppe över 2dygn utan energidrycker.. föräldrarnas ansvar ja tror inte de ? va kan dom göra om ja sitter i en lokal på andra sidan stan å nördar lite wow? komma och ta ut mig på en promenad?

2008-11-18 @ 09:17:24
Postat av: anonym nicole

du glömde ditt Kätshiiing! eller nått :P

2008-11-18 @ 10:15:46
Postat av: Brille

Gör man det bara någon gång då och då så tror jag inte att det gör så mycket om man misshandlar kroppen lite. Men en WoW-spelare tål ganska mycket. ;)

2008-11-18 @ 10:17:28
URL: http://wannabepundare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0