Sista doppet för i år?

Jag har badat. Ute. I havet. Lååååångt ute på Värmdö.


Det gick till ungefär såhär:

1.Gå ut på bryggan, kallt om fötterna, aja, gå vidare.
2.En vinpust blåser nästan ner mig i vattnet (xD)
3.Går fram till stegen (jag fick inte göra bomben för Nina, jag vet inte varför, men hon tar alltid hand om mig så jag gör bara som hon säger :D)
4.Ta ett steg ner mot vattnet. KALLT! Kändes som att stå på is, jag skämtar inte. Det var 4,5 grad i i luften, och i vattnet var det definitivt kallare. Jag har badat i fyragradigt vatten innan, och det var varm i jämförelse med detta.
5.Ta ännu ett steg ner i vattnet. Sitter min fot kvar? Jag vet inte, cant feel it anymore.
6.Doppa rumpan. ÅHFYFAN DET DÄR VA INTE OK
7.Bita ihop och samla luft.
8.Hoppa i vattnet.
9.Skrika som en gris och flyga upp (grisar flyger! ahaha.. kul-.-)


Jag rekomenderar inte detta! Fast jag känner mig lite hurtig ändå med tanke på den här artickeln

Kommentarer
Postat av: Jack

Okej.

Det är officiellt, du är cp.



2008-12-01 @ 14:56:18
Postat av: elli

tack :D

2008-12-01 @ 17:08:51
URL: http://wannabepundare.blogg.se/
Postat av: Tonie

Jag måste hålla med jack lite alltså..

Meeeeen, jag måste också säga att det inte är is än!

jag ska ta det sista doppet för i år, och jag ska slå ditt rekord! höhö.. på nåt sätt.. ligga i vattnet när klockan slår tolv på nyårsafton?

Jag hävdar med bestämdhet att jag är helt dum i huvet, btw, så det är inget att tjafsa om :)

Man kanske till och med ska konstatera i min blogg.. hmm... mwaahahaha!



Diggar fortfarande er blogg till 100% btw :D

2008-12-12 @ 03:17:46
URL: http://cheesey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0