Nattbloggning

Då var det dags att nattblogga, Jag har suttit hela dagen och pluggat engelska. Just nu är min hjärna i full gång efter allt pluggande. Massa engelska ord som flyger runt och vägrar landa. Vill ju sova! Men det vill tydligen inte min hjärna. Kanske om jag slår på den... Nej, verkar inte hjälpa. Får väll hitta på något annat!

Det har snart gått en vecka på mitt nya liv som pluggis. Först var jag bara Brille sen blev jag bloggare och nu är jag pluggis. Vart ska det här sluta? Vad sägs om att bli kung? Nej, jag har inga höga mål.



God natt gott folk!

Kommentarer
Postat av: Sanna

ni borde kanske ändra bloggens namn till wannabepluggare? xD

2008-11-13 @ 20:37:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0