NATT

Kom hem från Norrland igår kväll (klockan är ju kvart över fyra på morgonen nu), och jag ser att besökarna har försvunnit. Hallå svik oss inte, vi vet att ni älskar oss innerst inne! Rekordet ligger strax under 80 unika besökare, men inatt är det 2(!) stycken. Iofs är det mitt i natten, eller tidigt på morgonen nu. Men ändå.

Jag är väldigt hungrig märkte jag nu, åt min middag halv tolv på kvällen/natten, dvs tre karelska rispiroger (MUMS SOM FAN!) Och sen har jag bara suttit och proppat i mig halstabletter och dextrosol, för att hålla mig vaken... Fråga mig inte varför, jag och min vän/broder Tonie tyckte att vi skulle stanna uppe till fem och bara.. eh.. vara vakna... Men i alla fall jag orkar verkligen inte förflytta mig ända bort till köket. Det är, låt mig se... fem rum bort. HEEELL NOO att jag orkar gå dit! Så jag är fast i mitt rum med lite frukter som Danne smugglade ner i min väska innan jag åkte till tåget. En alldeles för brun banan, en mandarin full med gråa prickar(:S) och ja, päronet blev mosad i min väska så det fick jag äta upp... Fan va otacksam jag är egentligen, förlåt, tack <3 ;)

Nu ska jag äta den prickiga mandarinen och vara nöjd!



sov gott vakna torrt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0