Min önskelista:

Japp, snart är det jul, och jag vill självklart ha en massa fina paket, här är en liten guide för er som inte vet vad ni ska köpa till mig, enjoy!

  • Heliumtub - hallå erkänn att det hade varit så ballt att prata som en smurf, om jag får en heliumtub så tänker jag ha heliumparty, och alla är bjudna!
  • Hundvalp - varför inte liksom? dom är söta och mjuka och mysiga och jag vill ha lite sällskap här

  • Jultomten - så att han kan ge mig julklappar varje dag i ett år

  • Nudlar - ett helt lastbilsflak skulle nog räcka

  • Mobiltäckning - jag råkar ju bo i ett hål där det finns absolut noll täckning, går man ut från tomten och hämtar posten så är det full täckning, men såfort man börjar gå mot mitt hus så står det "endast SOS-samtal" och när man kommit in: "ingen täckning". Lame

Sådär ja, det var lite kort och gott vad som skulle förgylla mitt liv just nu! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0