Markoolio - en riktig vän!

Nu ska jag berätta om en liten life experience. Jag kommer inte ihåg vart jag var eller hur gammal jag var men jag skulle köpa glass. Jag står och kollar på glassar och då dyker Markoolio upp från ingenstans. Jag var fullt upptagen med att titta på glassarna och då är ju inte Markoolio så intressant. Men han lyckas till slut ändå ta mig ur GB-världen och vad händer?

Han bjuder mig på en glass! Vilken kompis!



Det var historien om när jag träffade Markoolio och fick en glass. Men han hjälper inte bara mig med mitt glassberoende utan aftonbladet skriver i en artikel om hur han stöttar andra också. En stor kram till Markoolio!





Kätshiiing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0