Jag cuttade upp mitt finger igår kväll

(varning för känsliga läsare bör tilläggas!)
När jag duschade och skulle raka benen. Och när jag står där så lossnar helt plötsligt den där grejen som är längst ut, själva rakbladsdelen asså, och jag försöker såklart sätta tillbaka den, men den är ju blöt och tvålig så mina fingrar slinter(!) och rakbladen slicear mitt finger! Typ, eller asså för att vara detaljerad: de två rakbladen skär in i huden på sidan av fingertoppen, och istället för att det bara blir ett litet ofarligt snitt så skär dom ut en remsa med hud, så att det blir ett öppet sår. Det är typ andra gången det händer, fast förra gången var det på vristen, på fotknölen (aj???) och så sved det som fan för såret var typ 100 ggr större och all tvål rann ner i det >.< Men iaf, jag regerar snabbt den här gången, springer och plåstrar om mitt stackars finger, fast det blödde igenom ändå, mehehe. Det gjorde inte ont då, det var bara som ett hål som läckte, det kändes liksom inte. Men nu efteråt så svider det bajsmycket varje gång jag kommer åt fingret (ehmn, när jag skriver det här tex). Så jag är praktiskt taget handikappad!

Dessutom är mitt ena ben rakat och det andra halvrakat, lol. så nu vet ni det iaf :)


tjing tjong flaggstång

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0