Hur VI vill slakta Ernst

På aftonbladet.se står det om hur Ernst Billgren vill ta kål på Ernst Kirchsteiger. Personligen trodde jag att Brille ville döda Kirchsteiger genom att krossa honom under en sten ett antal gånger, vi vet ju att han kan göra det. Men jag hade fel, Brille yttrade sig precis om saken och berättar att han hade velat såga av ernst fötter (ni vet han går ju alltid barfota), och sedan trycka in dessa barfotafötter i Ernst egen mun till han kvävs till döds av tåbiran.

Själv skulle jag vilja göra något blodigare, men bara lite. Som att lobotomera honom, så att han bli ÄNNU lugnare, och sedan hälla julmust i det urkarvade knariumet, och vänta på att hans hjärna fräts bort!

För mindre grova mordidéer, läs artikeln. :)

ernie
Ernst Kirchsteiger i sitt esse


puss på er suckers!

Kommentarer
Postat av: ooOOH

shiit snacka om..va säger man? sadister? själv skulle jag kasta honom i skogen där han kan insuupa atmosfären.

2008-11-10 @ 22:17:02
URL: http://intejag.blogg.se/
Postat av: elli

ohja! hahaha men på vilket sätts kulle det döda honom? uppäten av myror? -__- HE NEEDS TO DIE! nah

2008-11-10 @ 23:02:09
URL: http://wannabepundare.blogg.se/
Postat av: Mamma

Han är ju så najs, lugn och frodig i sitt Zen.

2008-11-11 @ 23:24:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0