Gamla människor

Elins farmor är 70 bast och har msn(!), medans min farmor är 90 och tror att internet är ett tv-program. Gamla tanter i alla ära, men är dom inte lite jobbiga? Min farmor är det. Åtminstone när hon inte "förstår sig på nånting" som hon ALLTID svarar när hon tillslut hör vad jag säger. Dessutom kallar hon mig alltid för Karin eller Stina eller Britta, eller nåt annat från Barnen i Bullerbyn. HALLÅ JAG HETER ELLINOR, SKA DET VARA SÅ JÄVLA SVÅRT ATT KUNNA NAMNET PÅ SITT BARNBARN?? Jag blir galen, jag vill bara kasta mig ut från hennes köksfönster och skrika "JAG ORKAR INTE MEEEEER" Eller kanske brutalt skära upp strupen mitt framför ögonen på henne och sprattla till döds på golvet, om hon skulle se... Så jobbig är hon.
Men jag älskar henne ändå, av någon mysitisk och outgrundlig anledning så gör jag det... Kanske för att vi är släkt? Vi är av samma kött och blod, älskar jag mig själv måste jag ju självklart älska henne ;)

Kommentarer
Postat av: Lena

hahaha haha är inte internet ett TV-program? :o

2008-11-19 @ 13:30:37
Postat av: elli

aa jo det är det farmor :)

2008-11-19 @ 19:27:53
URL: http://wannabepundare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0