FöräldrarFritt

Yes, en viss Elli har minsann FF hela helgen, tills tisdag natt faktiskt! Så vad säger du Brille ska vi ta lite pengar från festfonden och dra igång nåt? (ja ni får bidra om ni vill, annars är det bara bambi försörjer oss med festpengar ;P) Hahah! Alla som vill får komma hem till mig och kröka eller spela tv-spel eller kolla på film eller nåt, gör vad ni vill för fan! Ni som vet vart jag bor alltså, ni andra kan... Ha tråkigt!

Jag tog bussen till konsum idag, och köpte massa godis för de 500 spänn mamma skänkte mig "ifall att du behöver köpa mat när vi är borta". Köpte lite schampo och annat sånt också, nödvändiga saker alltså... Har köpt en chokladjulkalender! Jag ska räkna ner till december och sen köpa en till, är det inte det den är till för?

Lagade nyss middag med brorsan, inte brille alltså utan min biologiska xD Det var mys, fast han tvingade mig att skära lök, och det svider i ögonen när man gör det, ni vet, så jag tog på mig ett cyklop och hackade lök, funkar skitbra faktiskt! Nu ska jag hitta på nåt kul, det här ska bli den bästa helgen i mitt liv! Haha, eller inte. Näää det här börjar fan likna en såndär vanlig lame svenssonblogg där man skriver vad man gör hela tiden, ajabaja!

Btw, är det farligt att blanda red bull och dextrosol? Får se vad som händer, jag har laddat upp lite nu så jag är speedad som fan!


aja, sug svälj trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Jack

1. Jag vet var du bor :D

2. nope det är inte farligt =)

2008-11-07 @ 22:44:13
Postat av: elli

1. men kom hit då så festar vi :D

2. fast man orkade vara vaken jättelänge :)

2008-11-08 @ 12:11:05
URL: http://wannabepundare.blogg.se/
Postat av: DnL

haha bullshitens drottning du må vara ^^ "nä ja ska inte ha fest" och sen annonserar du det för alla i sverige och resten av världen som läser denna blogg :O told ya that, du kan inte hålla dig : P

bad girl ;)

2008-11-08 @ 13:44:21
Postat av: elli

woops, glömde att hela världen brukar läsa bloggen :P jag kan ändå inte ha fest för nu ska brorsan ha partaj här x)

2008-11-08 @ 15:51:39
URL: http://wannabepundare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0