Färgar du också håret med piss?

Jag kände ett behov av att färga håret, ni kanske också gör det ibland, jag känner det behovet väldigt ofta. Dock är det ingen som märker att jag färgar håret, eftersom att mitt hår tenderar att ALLTID bli en blandning av rödbrunblont, vilken färg jag än använder.

I vilket fall som helst så stod jag i badrummet och blandade glatt ihop "färgmedel utan ammoniak" med "färgcreme". Jag kände stark igen ordet "Ammoniak", funderade lite och kom på att; jovisst, det finns ju i piss!

Min otroligt smarta hjärna kom på att eftersom att hårfärg innehåller ammoniak(?) och "färgmedel UTAN ammoniak" skulle blandas med "färgcremen". Så måste alltså tuben med "färgcreme", som btw luktade bajs, innehålla just ammoniak (AKA piss). DET betyder alltså lite kort att jag blandade färgmedlet med nån form av kiss, för att sedan smeta ut det i mitt hår.


Att färga håret den kvällen kändes allt mindre lockande. men jag gjorde det ändå.
natti natti♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0