En misslyckad julafton

Jag tänkte fira lite jul i förskott, det var nämligen dags för mig att öppna lucka 24 i chokladkalendern. Förväntansfull som ett litet barn letade jag upp luckan där chokladen väntade på mig. Det var ett tufft uppdrag, men tillslut hittade jag luckan, och såg till min besvikelse att det INTE var en dubbellucka, utan en vanlig lucka. Hallå det är ALLTID en dubbellucka på 24:an tänker ni säkert då! Men inte i det här fallet, i år var det lite fattigt misann. När jag väl öppnat luckan får jag ännu en chock. Det går inte att få ut chokladbiten, för den har nämligen smällt fast!

Jaha då var det julen förstörd, och nu måste jag vänta över en hel månad till nästa julafton! Fy farao.

Kommentarer
Postat av: Adrian

:O wtf, jag tycker du ska klaga hos någon ombudsman, så får det inte gå till... först ingen dubbellucka och sen ingen choklad? tänk om det var riktiga julafton! Katastrof..

2008-11-12 @ 22:11:03
Postat av: elli

vet inte om jag orkar, känns så tugnt just nu, har ju ingen choklad att trösta mig med heller :'(

2008-11-12 @ 22:16:53
URL: http://wannabepundare.blogg.se/
Postat av: Lena

Sa ju att du skulle köpa den andra kalendern ^^ <3

2008-11-13 @ 14:53:03
Postat av: elli

haha fan du hade rätt, det trodde jag aldrig :( <3

2008-11-13 @ 17:19:23
URL: http://wannabepundare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0